top of page

REFERENCIÁINK

TANDT SPORT TRAVEL / PASARÉTI SÍISKOLA

Síutak

A TandT Sport Travel utazási iroda által szervezett családi sítáborokon rengeteg család sok sok gyermeke tanul síelni együtt. Ezért irodánk esetenként 6, de néha  16 síoktatót is küld ezekre a sítáborokra. Ilyenkor mindig 1-2 kisbuszt bérlünk, mert ez a legköltséghatékonyabb és legkényelmesebb megoldás.

HORATIO-FILM KFT

Filmes stáb

A Megszállottak című játékfilm forgatására kölcsönöztük ki a legnagyobb kisbuszt. Téli forgatás lévén nagyon hasznos extra volt az Opel Movano-ba szerelt állófűtés, melynek a stábtagok is, de leginkább a színészek nagyon örültek. A következő munkánkra is innen fogunk mikrobuszt kölcsönözni.

PÉTERVÁRI-MOLNÁR BENDEGÚZ

Evezős világbajnok, olimpikon

Legutóbb a Wörthi-tóhoz utaztunk sporttársaimmal egy versenyre, amihez vonóhorgos mikrobuszt béreltünk, mivel utánfutón vontattuk a csónakjainkat. A jövőben is innen fogunk bérelni, ha távolabbi edzésre vagy versenyre utazunk.

MEEX TRAVEL UTAZÁSI IRODA

Csapatépítő

Fiatalos sport- és fesztivál-programokat szervezünk, így sok fiatalt utaztatunk télen-nyáron. Rendszeresen bérlünk kisbuszokat innen, mert kényelmes megoldás, és anyagilag is ez éri meg a legjobban nekünk. Gyakran saját célra, csapatépítő programokra is ugyaninnen kölcsönzünk mikrobuszt.

LANTOS ZOLTÁN

Tengerparti nyaralás

Minden évben ellátogatunk a tengerpartra. A legutóbbi két alkalommal Görögországban és Horvátországban voltunk. Két család együtt utazásához keresve sem lehet szórakoztatóbb és költséghatékonyabb megoldást találni egy mikrobusznál. A tempomatos, dupla-klímás, hosszított-magasított Ford Transitot preferáljuk.

BUSÁK ILDIKÓ

Túrázás, városnézés

Évente többször összegyűjtjük a társaságot, és egy kölcsönzött kisbuszba pattanva járjuk Európa nagyvárosait. Jó szórakozás ennyien egy légtérben, kényelmesen utazni. Az utóbbi években túráztunk Ausztriában, várost néztünk Csehországban és idén nyáron Spanyolországba tervezünk ellátogatni.

DR. SZABÓ CSABA

Egyetemi oktató

Hallgatóimmal a tanév során többször az ország különféle pontjaira utazunk, ahol környezettudományi látogatásokat tartunk és kísérletek végzünk. Nagyszerű, hogy az egyetemhez hozzák és innen viszik el a kisbuszt, így könnyítve munkánkat.

SIMON ANDRÁS 'ROKKETT'

Zenekar

A Dust n' Bones nevű Guns n' Roses tribute zenekarunkkal rengeteget turnézunk Nyugat-Európában, legtöbbször Németországban. Kézenfekvő megoldás mikrobuszt bérelnünk, mivel a zenészeken kívül a rengeteg hangszert és erősítőt is utaztatnunk kell. Személyes kedvencem a legnagyobb kisbusz, az Opel Movano.

FOCUS MÉDIA CENTER KFT

Dokumentum film forgatás

Munkánkhoz szükségünk volt egy kisbuszra, sofőrrel együtt, ezért az interneten keresgélve bukkantunk rá a bereljkisbuszt.hu weboldalra. Gyors és rugalmas ügyintézést követően már másnap egy kedves sofőrrel utaztunk a forgatás helyszínére. Profi stáb, rugalmas ügyintézés, ajánljuk mindenkinek!

LIPPAI LÁSZLÓ

Vadász

Helsinkiből jöttünk vadászni a Gemenci erdőbe, összesen 8-an. A reptérre kértük a kisbuszt, fontos volt hogy tágas legyen a raktér, hogy elférjen minden felszerelésünk. A bérlés végén is a reptéren adtuk vissza az autót. Fél év múlva újra jövünk, biztosan ugyanazt a Ford Transitot fogjuk bérleni.

BERÉNYI DÁNIEL

Munkaerő közvetítő

Havonta többször Hollandiába utazunk, ahova időnként több mikrobusznyi szellemi munkaerőt utaztatunk. A kedvező fogyasztású tempomatos Ford Transit mikrobuszok a kedvenceink. Amíg nem vásárolunk sajátot, addig innen bérlünk.

ZOLTÁN ÉS ANNA

Kézilabda

Nálunk komoly közösségi események a gyermekeink kézilabdameccsei. Bármelyik városba mennek játszani, mi szülők egy bérlős kisbusszal követjük a csapat buszát és végigszurkoljuk a meccset. Köszönjük a rugalmas átvételi helyszíneket és időpontokat!

ANTAL ÉS A HAVEROK

Legénybúcsú és Rafting

Egy hosszú hétvége keretén belül az esküvőmet megelőző legénybúcsúra a barátaim rafting túrát szerveztek Szlovéniába. Engem csak arra kértek, hogy szerezzek egy tágas mikrobuszt. Az Opel Movano tökéletes választás volt.

KÖVESI GÁBOR - SPARTAN RACE

Sport

Mint a Spartan Race magyarországi nagykövete, sporttársaimmal Európa-szerte utazunk egyik sport-eseményről a másikra. Fontos nekünk, hogy kényelmesen, pihentetően és biztonságosan utazzunk, ezért az egész éves utazást a kedvenc kisbuszkölcsönzőnk támogatásával szervezzük.